די ערשטע צוויי שמועסן קען נאך מיט גיין און מ'קען זיך אפשר טענהן צו ער איז יא גערעכט, אבער שוין, אבער די לעצטע שמועס איז לדעתי טאטעלי אפפ און אינגאנצן אראפ פון די שינעס.. וואס איז די צוגלייך פון א חדר צו א גראסערי?? ניין... א חדר איז נישט קיין גראסערי און קינדער זענען נישט קיין אייטעם פון שעלף... און קינדער זענען נישט קיין קעטשאפ... ער וויל איינפירן אז די מוסד זאל ראנען ווי א.. אמממ... איך ווייס נישט וואס... אפשר ווי א פאבליק סקול?..!
נון בוי נון בוי נון בוי נון בוי דיין טעמפל שירה
🎙🎤🎼🎶 🎷🎸🎹🎻🎺
אין טױזענט אױך, אין אױב גיבט מען א אלף װעט שױן די מוסדות פילן אז זײ האבן געלינדערט די פראבלעים אין דאס װעט מאכן שװערער יעצט באמת צי לינדערען די פראבלעים װעגן די מוסדות װעט האלטן אז זײ האבן שױן עס געלינדערט אין עס איז װײט פון דעים װעגען דעים האלט ר׳ אליעזר אז קודם סאלװ די פראבלעם בױ איבער די גאנצע סטראקטשאר אנטשטאט לײגען לאטעס אײן אײנע פון די זאכן איז טאקע א רעיז
א פייער ברענט אין הארץ פון א יוד
שריי אויס בקול רם
בחר בנו מכל עם
א זכיה צו זיין א יוד
ערשטענס איך שריי נישט אויף קיינעם און האב נישט געמיינט ח"ו דא איינעם צו באשולדיגן אז קינדער ווערן געטריט ווי קעטשאפ, ב"ה אונזערע מלמדים געבן זיך זייער גוט אפ מיט אונזערע קינדער, איך האב מיך נאר ס"ה באצויגן אויף ר' לעזער (אויב האסט עס געהערט) וואס ער שטעלט צו איינס צום אנדערן אז פונקט ווי דארט פארשטייט יעדער אזוי איז די זעלבע זאך דא און אויף דעם האב איך מיך באצויגן אז ס'איז נישט גלייך. און יעצט צו די פוינט, איך רעדט נישט פון א קינד וואס דארף האבן טיפול מיוחד און די מלמד דארף אוועקגעבן שעות, דעמאלטס אפשר דארף מען זיך טאקע אראפזעצן מיטן טאטן און מסביר זיין אז ס'וואלט געווען שיין אז פונקט ווי ער פארשטייט אז מדארף צאלן פאר עני אנדערן וואס ארבעט פארן קינד זאל ער אויך צאלן פארן מלמד, אבער סתם אזוי א טאטע זאל נישט טארן דורך רעדן אפאר מינוט מיט זיין זונס מלמד און אלעס זאל דארפן גיין מיט אפאונטמענטס איז לדעתי איבערגעטריבן און סמאכט נישט קיין סענטס.
װען װעט מען װיסען װי אן אין װי אױס? װי ענדיגט זיך די פאר מוניט? װאלט איר געריפען די מלמד יעצט נאר ס׳איז פשוט א השגחה פרוטית אז איר האט אים אנגעטראפען װען ער װיל לױפען פאר החנ..
איך מיין אז כמעט יעדע מלמד האט מער הנאה פון די עלטערן וואס רעדן זיך דורך אין אינטערסירן זיך פון מאל צו מאל ווי פון די וואס מאכן זיך בכלל נישט וויסענדיג, חוץ ביי אסיפת הורים וואס זיי פילן אז זיי האבן נישט קיין ברירה.., און איך רעדט יעצט דייקא נישט פון די וואס היידשעקן די מלמד און מאכן אים משוגע און מיינען אז די מלמד איז יעצט משועבד צו אים, און א מלמד מעג און קען זאגן פאר א טאטע אז אנטשולדיגט איך האב נישט יעצט קיין שעה אוועק צו געבן פאר אייך, אדער אז איך יאג מיך יעצט און אונז קען מער רעדן א אנדערע מאל, און יעדע נארמאלע געזונטע עלטערן וועלן עס פארשטיין, און מקען נישט טוישן די וועלט פאר אפאר עלטערן וואס פארשטייען נישט ווי איין און ווי אויס. אבער עכ"פ דאס איז קיין מהלך נישט לדעתי, און קען נישט און וועט לכאורה נישט פאסירן.
נון בוי נון בוי נון בוי נון בוי דיין טעמפל שירה
🎙🎤🎼🎶 🎷🎸🎹🎻🎺
בדרך אגב. שכר לימוד? א פדיון הבן איז מער שכיח ווי א מלמד זאל בענעפעטירן דערפון. עס דארף זיך אויסשטעלן 1. אז די שטאט ווי ער איז מלמד איז די שטאט ווי ער וואוינט. 2. די מוסד ווי ער איז מלמד זאל זיין געפאסט פאר זיין שטוב. 3. ער זאל האבן אינגלעך נישט מיידלעך. 4. וואס ווערן נישט עלטער פון כתה ט.
פדיון הבן. 1. האבן א אינגל. 2. פטר רחם. 3. ישראל. ודפח"ח.....
אבי גערעדט, רוב מלמדים זענען איינגעשטעלט אין די מוסד ווי זיי שיקן און די וואס נישט איז אסאך מאל צוליב זייער אייגענע אויסוואל ווייל ס'לוינט זיך זיי מער אזוי
ערשטענס איך שריי נישט אויף קיינעם און האב נישט געמיינט ח"ו דא איינעם צו באשולדיגן אז קינדער ווערן געטריט ווי קעטשאפ, ב"ה אונזערע מלמדים געבן זיך זייער גוט אפ מיט אונזערע קינדער, איך האב מיך נאר ס"ה באצויגן אויף ר' לעזער (אויב האסט עס געהערט) וואס ער שטעלט צו איינס צום אנדערן אז פונקט ווי דארט פארשטייט יעדער אזוי איז די זעלבע זאך דא און אויף דעם האב איך מיך באצויגן אז ס'איז נישט גלייך. און יעצט צו די פוינט, איך רעדט נישט פון א קינד וואס דארף האבן טיפול מיוחד און די מלמד דארף אוועקגעבן שעות, דעמאלטס אפשר דארף מען זיך טאקע אראפזעצן מיטן טאטן און מסביר זיין אז ס'וואלט געווען שיין אז פונקט ווי ער פארשטייט אז מדארף צאלן פאר עני אנדערן וואס ארבעט פארן קינד זאל ער אויך צאלן פארן מלמד, אבער סתם אזוי א טאטע זאל נישט טארן דורך רעדן אפאר מינוט מיט זיין זונס מלמד און אלעס זאל דארפן גיין מיט אפאונטמענטס איז לדעתי איבערגעטריבן און סמאכט נישט קיין סענטס.
װען װעט מען װיסען װי אן אין װי אױס? װי ענדיגט זיך די פאר מוניט? װאלט איר געריפען די מלמד יעצט נאר ס׳איז פשוט א השגחה פרוטית אז איר האט אים אנגעטראפען װען ער װיל לױפען פאר החנ..
איך מיין אז כמעט יעדע מלמד האט מער הנאה פון די עלטערן וואס רעדן זיך דורך אין אינטערסירן זיך פון מאל צו מאל ווי פון די וואס מאכן זיך בכלל נישט וויסענדיג, חוץ ביי אסיפת הורים וואס זיי פילן אז זיי האבן נישט קיין ברירה.., און איך רעדט יעצט דייקא נישט פון די וואס היידשעקן די מלמד און מאכן אים משוגע און מיינען אז די מלמד איז יעצט משועבד צו אים, און א מלמד מעג און קען זאגן פאר א טאטע אז אנטשולדיגט איך האב נישט יעצט קיין שעה אוועק צו געבן פאר אייך, אדער אז איך יאג מיך יעצט און אונז קען מער רעדן א אנדערע מאל, און יעדע נארמאלע געזונטע עלטערן וועלן עס פארשטיין, און מקען נישט טוישן די וועלט פאר אפאר עלטערן וואס פארשטייען נישט ווי איין און ווי אויס. אבער עכ"פ דאס איז קיין מהלך נישט לדעתי, און קען נישט און וועט לכאורה נישט פאסירן.
דעס איז קלאר אז מען דארף רעדן מיט די מלמד די שאלה איז צו דעס קען נישט זיין אין די ארבעט שעות?
ווען א קינד האט א ספיטש טערעפיסט איז אויך וויכטיג צו רעדן צו אים אבער מען קען נאר רעדן אין די צייט וואס ער ארבעט די אנדערע צייט איז ער אין פלעטבוש וכד'
בדרך אגב. שכר לימוד? א פדיון הבן איז מער שכיח ווי א מלמד זאל בענעפעטירן דערפון. עס דארף זיך אויסשטעלן 1. אז די שטאט ווי ער איז מלמד איז די שטאט ווי ער וואוינט. 2. די מוסד ווי ער איז מלמד זאל זיין געפאסט פאר זיין שטוב. 3. ער זאל האבן אינגלעך נישט מיידלעך. 4. וואס ווערן נישט עלטער פון כתה ט.
פדיון הבן. 1. האבן א אינגל. 2. פטר רחם. 3. ישראל. ודפח"ח.....
אבי גערעדט, רוב מלמדים זענען איינגעשטעלט אין די מוסד ווי זיי שיקן און די וואס נישט איז אסאך מאל צוליב זייער אייגענע אויסוואל ווייל ס'לוינט זיך זיי מער אזוי
ערשטענס איך שריי נישט אויף קיינעם און האב נישט געמיינט ח"ו דא איינעם צו באשולדיגן אז קינדער ווערן געטריט ווי קעטשאפ, ב"ה אונזערע מלמדים געבן זיך זייער גוט אפ מיט אונזערע קינדער, איך האב מיך נאר ס"ה באצויגן אויף ר' לעזער (אויב האסט עס געהערט) וואס ער שטעלט צו איינס צום אנדערן אז פונקט ווי דארט פארשטייט יעדער אזוי איז די זעלבע זאך דא און אויף דעם האב איך מיך באצויגן אז ס'איז נישט גלייך. און יעצט צו די פוינט, איך רעדט נישט פון א קינד וואס דארף האבן טיפול מיוחד און די מלמד דארף אוועקגעבן שעות, דעמאלטס אפשר דארף מען זיך טאקע אראפזעצן מיטן טאטן און מסביר זיין אז ס'וואלט געווען שיין אז פונקט ווי ער פארשטייט אז מדארף צאלן פאר עני אנדערן וואס ארבעט פארן קינד זאל ער אויך צאלן פארן מלמד, אבער סתם אזוי א טאטע זאל נישט טארן דורך רעדן אפאר מינוט מיט זיין זונס מלמד און אלעס זאל דארפן גיין מיט אפאונטמענטס איז לדעתי איבערגעטריבן און סמאכט נישט קיין סענטס.
װען װעט מען װיסען װי אן אין װי אױס? װי ענדיגט זיך די פאר מוניט? װאלט איר געריפען די מלמד יעצט נאר ס׳איז פשוט א השגחה פרוטית אז איר האט אים אנגעטראפען װען ער װיל לױפען פאר החנ..
איך מיין אז כמעט יעדע מלמד האט מער הנאה פון די עלטערן וואס רעדן זיך דורך אין אינטערסירן זיך פון מאל צו מאל ווי פון די וואס מאכן זיך בכלל נישט וויסענדיג, חוץ ביי אסיפת הורים וואס זיי פילן אז זיי האבן נישט קיין ברירה.., און איך רעדט יעצט דייקא נישט פון די וואס היידשעקן די מלמד און מאכן אים משוגע און מיינען אז די מלמד איז יעצט משועבד צו אים, און א מלמד מעג און קען זאגן פאר א טאטע אז אנטשולדיגט איך האב נישט יעצט קיין שעה אוועק צו געבן פאר אייך, אדער אז איך יאג מיך יעצט און אונז קען מער רעדן א אנדערע מאל, און יעדע נארמאלע געזונטע עלטערן וועלן עס פארשטיין, און מקען נישט טוישן די וועלט פאר אפאר עלטערן וואס פארשטייען נישט ווי איין און ווי אויס. אבער עכ"פ דאס איז קיין מהלך נישט לדעתי, און קען נישט און וועט לכאורה נישט פאסירן.
דעס איז קלאר אז מען דארף רעדן מיט די מלמד די שאלה איז צו דעס קען נישט זיין אין די ארבעט שעות?
ווען א קינד האט א ספיטש טערעפיסט איז אויך וויכטיג צו רעדן צו אים אבער מען קען נאר רעדן אין די צייט וואס ער ארבעט די אנדערע צייט איז ער אין פלעטבוש וכד'
איך גלייב נישט אז ווען עלטערן וואס שיקן זייער זון צו א טערעפיסט און ווילן זיך עפעס דורך רעדן אפאר מינוט מיטן טערעפיסט (איך רעדט נישט ווען זיי דארפן א שעה, וואס דעמאלטס ווייס איך נישט) דארפן זיי מאכן א גאנצע אפפוינטמענט און צאלן עקסטער פאר דעם, אבער עני וועי מ'קען נישט רעדן צו א מלמד געווענטליך אינמיטן די ארבעטס שעות ווייל דעמאלטס זיצט ער אין חדר מיט די קינדער, און מקען נאר רעדן אין אנדערע צייטן, און ס'קען נישט און ס'גייט נישט ארבעטן אז יעדע מאל מ'וויל זיך אינטערעסירן אדער זיך דורך רעדן עפעס א קלייניגקייט זאל מען דארפן מאכן א אפפוינטמענט.
נון בוי נון בוי נון בוי נון בוי דיין טעמפל שירה
🎙🎤🎼🎶 🎷🎸🎹🎻🎺
ווער אין די וועלט נעמט אפוינטמענטס נאך די ארבעט שעות? אויב אפוינטמענטס, איז עס נאר אין די ארבעט שעות. נא?! פאר יענע שעות באקומט דאך די מלמד באצאלט פון חדר.
כ'קען קוים ווארטן צו הערן די 'אליעזר קרויס שמועסן' ווי ער האקט אויף די פארברעך פון צווינגען מלמדים צו זיצן אויף אפוינטמענטס נאך זייערע רעגעלע ארבעט שעות, דאס איז א אים דערהערטע פארברעך, טראץ די געלט וואס קומט אריין, מ'נעמט אים צו זיין מינוטן פון לעבן מיט זיין משפחה! ווייל ער איז א מלמד מוז ער שוין אויך אננעמען אפוינטמענס? וועגן דעם איז נישטא קיין מלמדים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ושנית די ערשטע צוויי שמועסן ברענגט ער ארויס אז נישט געלט איז די סיבה פון די מלמדים קריזיס. די איינציגע זאך וואס ער דארף איז מער וויקאציע, נישט צו דארפן זיצן פון זונטאג 9:00 ביז פרייטאג 1:00 וואך איין וואך אויס, אסרו חג, ערב פסח וכו' וכו'
אנשטאט אים צו געבן מער צייט אין זיין לעבן, נעמסטו אים נאך צו די נאכט שעות אויך, אזוי וועט ער באקומען מער געלט? ער דארף נישט קיין געלט, ער דארף מנוחה!
אויב אזוי וואס איז יא די פראבלעם וואס ברענגט צו א מלמדים קריזיס? איינער וויל זייער שטארק הערן מיין מיינונג?
ערשטענס איך שריי נישט אויף קיינעם און האב נישט געמיינט ח"ו דא איינעם צו באשולדיגן אז קינדער ווערן געטריט ווי קעטשאפ, ב"ה אונזערע מלמדים געבן זיך זייער גוט אפ מיט אונזערע קינדער, איך האב מיך נאר ס"ה באצויגן אויף ר' לעזער (אויב האסט עס געהערט) וואס ער שטעלט צו איינס צום אנדערן אז פונקט ווי דארט פארשטייט יעדער אזוי איז די זעלבע זאך דא און אויף דעם האב איך מיך באצויגן אז ס'איז נישט גלייך. און יעצט צו די פוינט, איך רעדט נישט פון א קינד וואס דארף האבן טיפול מיוחד און די מלמד דארף אוועקגעבן שעות, דעמאלטס אפשר דארף מען זיך טאקע אראפזעצן מיטן טאטן און מסביר זיין אז ס'וואלט געווען שיין אז פונקט ווי ער פארשטייט אז מדארף צאלן פאר עני אנדערן וואס ארבעט פארן קינד זאל ער אויך צאלן פארן מלמד, אבער סתם אזוי א טאטע זאל נישט טארן דורך רעדן אפאר מינוט מיט זיין זונס מלמד און אלעס זאל דארפן גיין מיט אפאונטמענטס איז לדעתי איבערגעטריבן און סמאכט נישט קיין סענטס.
װען װעט מען װיסען װי אן אין װי אױס? װי ענדיגט זיך די פאר מוניט? װאלט איר געריפען די מלמד יעצט נאר ס׳איז פשוט א השגחה פרוטית אז איר האט אים אנגעטראפען װען ער װיל לױפען פאר החנ..
איך מיין אז כמעט יעדע מלמד האט מער הנאה פון די עלטערן וואס רעדן זיך דורך אין אינטערסירן זיך פון מאל צו מאל ווי פון די וואס מאכן זיך בכלל נישט וויסענדיג, חוץ ביי אסיפת הורים וואס זיי פילן אז זיי האבן נישט קיין ברירה.., און איך רעדט יעצט דייקא נישט פון די וואס היידשעקן די מלמד און מאכן אים משוגע און מיינען אז די מלמד איז יעצט משועבד צו אים, און א מלמד מעג און קען זאגן פאר א טאטע אז אנטשולדיגט איך האב נישט יעצט קיין שעה אוועק צו געבן פאר אייך, אדער אז איך יאג מיך יעצט און אונז קען מער רעדן א אנדערע מאל, און יעדע נארמאלע געזונטע עלטערן וועלן עס פארשטיין, און מקען נישט טוישן די וועלט פאר אפאר עלטערן וואס פארשטייען נישט ווי איין און ווי אויס. אבער עכ"פ דאס איז קיין מהלך נישט לדעתי, און קען נישט און וועט לכאורה נישט פאסירן.
דעס איז קלאר אז מען דארף רעדן מיט די מלמד די שאלה איז צו דעס קען נישט זיין אין די ארבעט שעות?
ווען א קינד האט א ספיטש טערעפיסט איז אויך וויכטיג צו רעדן צו אים אבער מען קען נאר רעדן אין די צייט וואס ער ארבעט די אנדערע צייט איז ער אין פלעטבוש וכד'
פון וואו ווייסטו? דיין קינד האט א ספיטש טעראפיסט? מיין קינד האט גראדע יא און מ'קען יא רעדן צו אים אנדערע צייטן חוץ מזה איז עס נישט קיין צושטעל ווייל ביים טעראפיסט זענען די עלטערן דארט בשעת'ן ארבעטן און ביים מלמד נישט
באשיינפערליך האט געשריבן: ↑מאנטאג פעברואר 05, 2024 1:48 am
איין זאך ווייסעך יא, איך זעה ווער ס׳שטייט אויף וועמענס צד… דאס זאגט מיר פונקטליך וואו איך זאל שטיין…