וואס מען קען אלץ טוהן מיט גאגעל.

די אחראים: זייער נייגעריג,אחראי,thefact

פישל גוטביין

וואס מען קען אלץ טוהן מיט גאגעל.

  • ציטיר
  • צו לייגן א דאנק דארפט איר זיין אריינגעלאגט

תגובה דורך פישל גוטביין »

1. גוגל יכול להיות ספר הטלפונים שלכם. הקלידו שם פרטי ושם משפחה, עיר ומדינה, ישירות לתיבת החיפוש, וגוגל יספק רשימות של מספרי טלפון וכתובות בראש התוצאות. התכונה פועלת גם לקבלת פרטים על עסקים. טיפ בונוס: גוגל יכול גם לתפקד כמדריך הפוך; אם יש לכם רק מספר טלפון, הקלידו אותו וכל ההתאמות יופיעו בתוצאות. בארה"ב בלבד.

2. גוגל יכול להיות המחשבון שלכם. הקלידו בעיה מתמטית אל תוך תיבת החיפוש וגוגל יחשב אותה. ניתן לכתוב משוואה

במילים באנגלית (two plus two, twelve divided by three), להשתמש במספרים ובסמלים (2+2, 3/12) או להקליד שילוב של שניהם: ten million * pie, 15% of six.

3. ארוך יותר זה טוב יותר, אבל קצר יותר זה גם בסדר. גוגל מיועד לספק תוצאות באיכות גבוהה אפילו לשאילתות בנות מילה אחת או שתיים, כך שניתן לבצע חיפושים קצרים. אבל הוספה של עוד כמה מילים בדרך כלל מניבה תוצאות טובות יותר.

4. השתמשו במרכאות כאשר הדיוק חשוב. אם תקלידו "the search is over" בגוגל, תקבלו אתרי אינטרנט על שיר הרוק של להקת Survivor - אבל אם תשמיטו את המרכאות, תקבלו מבחר עמודים לא קשורים. הסיבה: הוספת מרכאות סביב שאילתה פוקדת על גוגל לחפש מופעים של הביטוי המדויק כפי שהוקלד.

5. גוגל יכול להיות המילון שלכם. הקלידו define הגדר ולאחר מכן כל מילה באנגלית בתיבת החיפוש וגוגל יספק לכם הגדרה מהירה בראש תוצאות החיפוש.

6. אין הבדל בין אותיות גדולות לקטנות. חסכו בזמן ובטעויות דפוס: אל תתאמצו להשתמש בלחצן ה-SHIFT. אם תגגלו Queen Elizabeth II ו-queen elizabeth ii תקבלו אותן תוצאות. לכן, בין שתקלידו מילים באותיות קטנות ובין שתקלידו אותן באותיות גדולות, גוגל תטפל בהן באותו אופן - אף על פי שהמלכה היתה מעדיפה שזה יהיה אחרת.

7. תשכחו מצורת הרבים באנגלית. גוגל מחפש אוטומטית את כל שורשי המילה באנגלית, כך שאין צורך בחיפושים נפרדים בעבור dance, dances ו-dancing. פשוט הקלידו את אחת המילים, וגוגל ידאג לכל השאר ויספק לכם את כל התוצאות ברשימה אחת.

8. חיפושי תמונות יכולים להוביל אתכם לאתרי אינטרנט מועילים שלא הייתם מוצאים בתוצאות החיפוש הרגיל.

9. מפות, הוראות נהיגה ותמונות מלוויינים נמצאים במרחק של לחיצה אחת. הדרך המהירה ביותר למצוא את הדרך המהירה ביותר ליעד שלכם בארה"ב היא להקליד עיר ומדינה (או רק מיקוד) בתיבת החיפוש. דוגמה: הקלידו washington dc וגוגל יספק קישור ישיר למפת העיר וושינגטון ולשירות המפות וההוראות של גוגל, maps.google.com , וכן לאתרים דומים של יאהו! ושל MapQuest , כך שיהיה לכם קל להשוות ולקבל חוות דעת נוספת. במפות של גוגל ניתן לעבור מצפייה סטנדרטית במפה להדמיית לוויין מלמעלה, שבגרירת עכבר מספקת תמונת פנורמית שניתנת להגדלה,ואפשר גם למצוא פרטים על עסקים מקומיים.


10. איפה תרצו לבקר היום? אם אתם יודעים באיזה אתר אינטרנט ספציפי תרצו לבקר, הקלידו את שמו בתיבת החיפוש של גוגל, לחצו על ENTER ותגיעו לשם בהרף עין.

11. עיינו בספרים ברחבי העולם באמצעות האינטרנט. חפשו נושא ב-print.google.com ותקבלו מידע מספרים אמיתיים שגוגל סרקה ושמופיעים בבסיס הנתונים שלה. ניתן לעיין ולהדפיס טקסטים שלמים של יצירות שאינן מוגנות בזכות יוצרים או לקרוא אותם; לגבי טקסטים אחרים, ניתן לראות קטעים של עמודים שבהם מונח החיפוש שלכם מופיע ולברר היכן ניתן לרכוש עותק מלא שלהם.

12. יותר מזל משכל. הקלידו מונח לחיפוש ולחצו על לחצן זה בעמוד הבית של גוגל כדי לעקוף רשימה ארוכה של תוצאות ולהגיע ישירות לעמוד האינטרנט המופיע בראש הרשימה של האתרים המתאימים למונח שלכם.

13. גוגל יכול להיות גם מגיש החדשות שלכם. Google News, שמגיעים אליהם באמצעות הקישור News מעל תיבת

החיפוש או ב-news.google.com מספק מידע מעודכן על פוליטיקה, עסקים, טכנולוגיה, בידור, בריאות, ספורט ועוד. הקלידו נושא שמעניין אתכם בתיבת החיפוש של חדשות גוגל כדי למצוא את המאמרים האחרונים מיותר מ-4,500 מקורות חדשותיים בינלאומיים. טיפ בונוס: כדי לעקוב אחר נושא בקפידה, הירשמו ל-alerts.google.com לקבלת התראות קבועות שיישלחו אליכם בדוא"ל עם החדשות המעודכנות ביותר ועם קישורי אינטרנט.

14. גוגל יכול להיות גם החזאי. הקלידו weather ולאחריו מיקוד או שם של עיר בארצות הברית, וגוגל יספק לכם את תנאי מזג האוויר הנוכחיים ותחזית של ארבעה ימים בראש עמוד התוצאות.

15. הפכו לחוקרים. גוגל נוטה להציג עמודים פופולריים ומעודכנים בראש התוצאות שלו, אבל אם תנברו מעבר לעמוד הראשון או השני של תוצאות החיפוש, תגלו בדרך כלל עמודים נשכחים וישנים יותר שבהם תמצאו בדיוק את מה שדרוש לכם לפרויקט מחקר. בדקו גם את גרסאות ה"מטמון" של אתרי אינטרנט שגוגל אוספת בזמן שהיא סורקת ומורידה את הרשת, הזמינים דרך קישור בסוף כל תוצאת חיפוש.

גרסת המטמון היא גרסה ישנה של העמוד, ובדרך כלל תמצאו בה את התוכן שאתם מחפשים גם אם הגרסה הנוכחית של העמוד השתנתה; למשל, אתר חדשות שהסיר את הכתבה המקורית. טיפ בונוס: גרסת המטמון מדגישה גם את מונחי החיפוש שלכם בצבע בכל מקום שבו הם מופיעים בעמוד, תכונה מועילה במיוחד כאשר סורקים עמודים ארוכים.


16. למדו והשכילו. מחפשים רציניים יכולים להתחבר לאלפי כתבי-עת מדעיים ואקדמיים באמצעות Google Scholar. הקלידו שאילתה בתיבת החיפוש ב-scholar.google.com כדי לקבל תקצירים ומאמרים שיצאו לאור.


17. צאו למסע קסום. סימן הטילדה בפינת המקלדת שלכם הוא כלי שימושי בחיפושים בגוגל. הכניסו אותו לפני מילה באנגלית, ללא רווח ביניהם, כדי שגוגל יחפש עמודים הכוללים גם את המונח הזה וגם את המילים הנרדפות לו. דוגמה: אם תחפשו auto~, תקבלו גם עמודי אינטרנט הכוללים את המונחים cars, trucks, automobiles ועוד.


18. דחסו עוד תוצאות בכל עמוד. הקישור "העדפות" משמאל לתיבת החיפוש הוא הכרטיס שלכם לשינוי הגדרות רבות בחיפושים בגוגל, לרבות מספר התוצאות המוצגות בכל עמוד. הגדילו את מספר ההתאמות שיופיעו בכל עמוד מההגדרה הסטנדרטית של 10 ל-20, 30 או יותר, כדי שתוכלו לקבל תשובות רבות יותר בקצות אצבעותיכם.


19. תרגמו לשפות אחרות. הקישור "אפשרויות שפה", שגם נמצא משמאל לתיבת החיפוש בעמוד הבית, מזמין את שירות התרגום האוטומטי של גוגל ואפשרויות שפה אחרות. מעמוד זה, תוכלו לתרגם טקסט למספר רב של שפות (מאנגלית לספרדית, מצרפתית לגרמנית, מסינית לאנגלית...) או לתרגם אתר אינטרנט פשוט על ידי הקלדת כתובתו.


20. קבלו נתונים מיידיים על מניות. הקלידו סמל של מניה בתיבת החיפוש כדי לקבל נתונים על המניה ותרשים של כל חברה ציבורית הרשומה בבורסת ניו יורק, הבורסה האמריקנית או נאסד"ק.


21. קבלו תוצאות המתאימות לילדים. חיפוש של נושא רציני כמו "חינוך מיני" (- education) עלול להעלות אתרים בלתי ראויים. משום כך, גוגל מספקת מסנן SafeSearch אופציונלי לחיפוש בטוח כדי שהתוצאות יהיו ידידותיות למשפחה. לחצו על הקישור Preferences ליד תיבת החיפוש בגרסה באנגלית כדי לצפות בהגדרות ה-SafeSearch ובחרו strict, moderate או ללא סינון.


22. הציצו אל תוך גוגל. לחצו על הקישור more מעל לתיבת החיפוש בגרסה באנגלית כדי למצוא עוד תכונות ומוצרים של גוגל וגם טיפים נוספים על איך לחפש ביעילות. קראו את מדריך החיפוש בגוגל השימושי מאוד בעמוד אחד, בכתובת google.com/help/cheatsheet.html .


טיפ בונוס: תוכלו לראות מה טומנים בחובם החידושים העתידיים של גוגל - כולל חיפוש תוכניות טלוויזיה, חיפוש מותאם אישית, מאתר מוניות בזמן אמיתי ועוד - במעבדות של גוגל. פשוט הקלידו Google Labs במנוע החיפוש או גלשו אל labs.google.com .
אוועטאר
קבל את האמת
שר מאה
תגובות: 149
זיך איינגעשריבן אום: פרייטאג סעפטעמבער 05, 2008 2:00 pm

  • ציטיר
  • צו לייגן א דאנק דארפט איר זיין אריינגעלאגט

תגובה דורך קבל את האמת »

מענטשען ערלויבען זיך צו קיקען די וועבסייט ווייל עס האט נישט די העברעשיר שפראך ביטע זייט מתקן
פישל גוטביין

  • ציטיר
  • צו לייגן א דאנק דארפט איר זיין אריינגעלאגט

תגובה דורך פישל גוטביין »

עס קומט פון די בוך the story of google
אוועטאר
חידוש נפלא
שר שבעת אלפים
תגובות: 7217
זיך איינגעשריבן אום: דאנערשטאג יאנואר 22, 2009 10:03 pm

  • ציטיר
  • צו לייגן א דאנק דארפט איר זיין אריינגעלאגט

תגובה דורך חידוש נפלא »

פישל מיין געדולד ערלויבט מיר נישט זיך צוצוברעכן די קאפ ביים ליינען א גאנצע מגילה אין הערבעיש, אויב ערלויבט דיר דיין געדולט דעמאלטס ביטע טייטש עס איבער
אוועטאר
שמערי בערי
מ. ראש הקהל
תגובות: 9165
זיך איינגעשריבן אום: מאנטאג אפריל 28, 2008 4:40 pm
לאקאציע: באַזאָטלט אינעם ראשעקאָלישן אפיס....
פארבינד זיך:

  • ציטיר
  • צו לייגן א דאנק דארפט איר זיין אריינגעלאגט

תגובה דורך שמערי בערי »

פישל, איינע פון די זאכן וואס מען קען טון מיט גוגעל איז (כאטש בערך) טרענסלעיטן פון איין שפראך צו די צווייטע...
אוועטאר
פאטאקי08
שר עשרת אלפים
תגובות: 13895
זיך איינגעשריבן אום: דאנערשטאג אוגוסט 09, 2007 1:30 pm
פארבינד זיך:

  • ציטיר
  • צו לייגן א דאנק דארפט איר זיין אריינגעלאגט

תגובה דורך פאטאקי08 »

חחחחחח ....שמערי
קוק וויאזוי ער האט מיר עס איבערגעטייטשט
http://www.google.com/translate


קאוד: וועל אויס אלע

1. Google can be your phone book. Enter first and last name, city and state, directly into the search box, Google will provide lists of phone numbers and addresses at the top of the results. The feature works well for information about businesses. Bonus tip: Google can also function as a guide Make; if you have only a phone number, enter it, and all matches will appear in the results. U.S. only. 

2. Google can be your calculator. Mathematical problem enter into the search box, Google will calculate it. You can write an equation

Words in English (two plus two, twelve divided by three), use numbers and symbols (2 +2, 3 / 12) or type in a combination of both: ten million * pie, 15% of six.

3. Longer it better, but shorter this also okay. Google is designed to provide high-quality results even for queries Girls One word or two, so you can make a short search. But adding a few more words usually yields better results.

4. When used in accuracy important. If you type "the search is over" on Google, you get a song on the website of the rock band Survivor - Tshmito but if the quotes, will get a selection of pages not related. The reason: adding quotes around the query Fokdt on Google search shows the exact phrase as Shukld.

5. Google can be your dictionary. Enter the fence and then define each word in English in a Google search will give you a quick at setting the search results.

6. There is no difference between capital letters eclecticism. Hsko during printing mistakes: Do not use the button in the Ttamtzo-SHIFT. If Tgglo Queen Elizabeth II and-queen elizabeth ii will get the same results. Therefore, the words you type letters that you type them, and its small capitalization, which would Google the same way - even though the Queen would prefer it to be otherwise.

7. Forget plurals in English. Google automatically searches for the roots of each word in English, so there is no need for separate searches for dance, dances and-dancing. Simply enter one of the words, Google would see the rest, providing you with the list of all results.

8. Image Search can lead you to helpful web sites that you would normally find in the search results.

9. Maps, Driving Directions and images satellites are one click away. The quickest way to find the quickest way to your destination is to type in the U.S. city and state (or just zip code) in the search box. For example, enter washington dc Google map will provide a direct link to service the city of Washington and Google Maps, maps.google.com, and Similar to sites of Yahoo! and MapQuest, then it will be easy for you to compare and get another opinion. Google maps may be seeing a standard switch satellite imagery on the map above, ambassador mouse that provides a panoramic image to enlarge, and can also find information about local businesses.


10. Where want to visit today? If you know what specific Web site want to visit, enter the name of the Google search box, press ENTER on that you reach there in a flash.

11. See the books around the world via the Internet. Look in the Subject-print.google.com actual numbers received information that Google crawled and appears in its data base. You can view and print entire texts of works that are not copyright protected or read them; about other texts, you can see excerpts of the pages where your search term appears where you can find a full copy of their purchase.

12. I'm Feeling Lucky. Enter a search term and press this button on Google's home page to bypass a long list of results and direct web page that appears at the top of the list of sites that match your term.

13. Google may also submit your news. Google News, that come to them through the News link above the box

Search or on-news.google.com provides updated information on politics, business, technology, entertainment, health, sports and more. Topic that interests you enter in the search box of Google News to find more recent articles from sources -4500 News International. Bonus tip: To track the topic carefully, sign-alerts.google.com to receive regular alerts sent to you by email with the latest news and web links.

14. Google can also be playwright. Followed by weather enter zip code or a city name in the United States, Google will give you the current weather conditions and the four days at the top of the results page.

15. Researchers have made. Google tends to show popular pages are updated at the top of its results, but if Tnbero beyond the first or second page of search results, You will discover pages Nschim usually older where you will find exactly what you need to research. Also checked the versions of "the lies" of the Web sites that Google collects while it scans your downloads network, available through a link at the end of each search result.

Cached is an old version of the page, and usually where you will find the content you're looking for even if the current version of the page has been changed; for example, a news site removed the original article. Bonus tip: The cached stresses also the color of your search terms anywhere in which they appear on the page, a feature especially helpful when you scan pages long.


16. Learned scholar. Looking for serious can connect to thousands כתבי - academic scientific periodicals through Google Scholar. Enter a query in the search box in-scholar.google.com to obtain summaries and articles left in light.


17. Get magical journey. Htilda sign at the corner of your keyboard is a useful tool for searches on Google. Put it before the word in English, with no space between them, so that Google searches for pages containing the term and that the synonyms him. Example: If you look for auto ~, will get even Web pages that contain the terms cars, trucks, automobiles, and more.


18. Dhso more results per page. Link "Preferences" into the search box on the left is your ticket to change many settings on Google searches, including the number of results displayed per page. Increased the number of matches on each page that will set the standard of 10 to 20, 30 or more, so you can get many more answers בקצות Azvotichm.


19. Translated into other languages. Link "Language Options", which also are on the left of the search box on home page, inviting the service of Google's automated translation and other language. On this page, you can translate text to multiple languages (English to Spanish, French German, Chinese to English ...) or to translate a Web site simply by typing the address.


20. Receive immediate data on the shares. Enter the stock symbol in the search box in order to obtain data on the stock chart of every company public record on the stock exchange of New York, American or Habursa Nasd"k.


21. Receive results appropriate for children. Search of a serious subject like "- Education" (- education) could increase site is worthy. Therefore, the Google SafeSearch filter provides optional search results will be sure to family-friendly. Click on the Preferences link near the search box to see the version in English-SafeSearch settings and chose the strict, moderate or no filter.


22. Sucking into Google. More simply click on the link above the search box to find the English version, more features and products of Google and other tips on how to search effectively. Read the guide on Google search page is very useful one, at google.com / help / cheatsheet.html.


Bonus tip: you can see what Tomnim Bhovm future innovation of Google - Search including television programming, custom search, from taxis and other real-time - the Google labs. Simply enter the search engine Google Labs or Glso to labs.google.com.
אוועטאר
פאטאקי08
שר עשרת אלפים
תגובות: 13895
זיך איינגעשריבן אום: דאנערשטאג אוגוסט 09, 2007 1:30 pm
פארבינד זיך:

  • ציטיר
  • צו לייגן א דאנק דארפט איר זיין אריינגעלאגט

תגובה דורך פאטאקי08 »

נאך א זאך וואס מקען טוהן מיט גוגל
(שוין געווען דא באשריבן...)
http://translate.google.com/translate?j ... te0=iw|en|
אוועטאר
שמערי בערי
מ. ראש הקהל
תגובות: 9165
זיך איינגעשריבן אום: מאנטאג אפריל 28, 2008 4:40 pm
לאקאציע: באַזאָטלט אינעם ראשעקאָלישן אפיס....
פארבינד זיך:

  • ציטיר
  • צו לייגן א דאנק דארפט איר זיין אריינגעלאגט

תגובה דורך שמערי בערי »

פאטאקי איך האב געלאכט...

זכור ימות עולם טייטטשט ער

remember the world will die.......
אוועטאר
ווער בין איך?
שר שלשת אלפים
תגובות: 3052
זיך איינגעשריבן אום: דינסטאג יולי 08, 2008 2:48 pm
לאקאציע: ביים קאמפיוטער

  • ציטיר
  • צו לייגן א דאנק דארפט איר זיין אריינגעלאגט

תגובה דורך ווער בין איך? »

חחחח ;l;p-
אוועטאר
ראמני 08
שר האלף
תגובות: 1912
זיך איינגעשריבן אום: פרייטאג אוגוסט 22, 2008 12:29 pm
לאקאציע: אויפן קאמפיין באס
פארבינד זיך:

  • ציטיר
  • צו לייגן א דאנק דארפט איר זיין אריינגעלאגט

תגובה דורך ראמני 08 »

ווער בין איך? האט געשריבן:חחחח ;l;p-
גוטע וועטער
שר חמישים ומאתים
תגובות: 327
זיך איינגעשריבן אום: זונטאג יולי 09, 2023 3:46 pm
לאקאציע: איך בין דיין שכן

Re: וואס מען קען אלץ טוהן מיט גאגעל.

  • ציטיר
  • צו לייגן א דאנק דארפט איר זיין אריינגעלאגט

תגובה דורך גוטע וועטער »

אויב איינער קען מיר העלפן איך האב א לעפטאפ און נישט קיין סמארט פאן
וויאזוי קען איך האבן GOOGLE MAPS געהעריג אז איך זאל קענען פארן נישט נאר זעהן דו וועג?
גיב דא א דריק צו זעהן און דאנלאדן מיינע ארטיקלן!

download/file.php?id=555492 download/file.php?id=553924 download/file.php?id=569151
אוועטאר
בריטיש עירוועיס
שר האלפיים
תגובות: 2323
זיך איינגעשריבן אום: זונטאג מארטש 12, 2023 7:42 pm
לאקאציע: פליגער

Re: וואס מען קען אלץ טוהן מיט גאגעל.

  • ציטיר
  • צו לייגן א דאנק דארפט איר זיין אריינגעלאגט

תגובה דורך בריטיש עירוועיס »

גוטע וועטער האט געשריבן: זונטאג אוגוסט 27, 2023 2:16 pm
אויב איינער קען מיר העלפן איך האב א לעפטאפ און נישט קיין סמארט פאן
וויאזוי קען איך האבן GOOGLE MAPS געהעריג אז איך זאל קענען פארן נישט נאר זעהן דו וועג?
Maps.google.com
גוטע וועטער
שר חמישים ומאתים
תגובות: 327
זיך איינגעשריבן אום: זונטאג יולי 09, 2023 3:46 pm
לאקאציע: איך בין דיין שכן

Re: וואס מען קען אלץ טוהן מיט גאגעל.

  • ציטיר
  • צו לייגן א דאנק דארפט איר זיין אריינגעלאגט

תגובה דורך גוטע וועטער »

יא דעיס האב איך
מיין פראבלעם איז אז איך לייג אריין דו אדרעס און עס קימט ארויף דו וועג איך האב אבער נישט דו START באטען עס זאל זיך אנהייבן
גיב דא א דריק צו זעהן און דאנלאדן מיינע ארטיקלן!

download/file.php?id=555492 download/file.php?id=553924 download/file.php?id=569151
איש ישר
שר העשר
תגובות: 45
זיך איינגעשריבן אום: מאנטאג מאי 15, 2017 10:15 pm

Re: וואס מען קען אלץ טוהן מיט גאגעל.

  • ציטיר
  • צו לייגן א דאנק דארפט איר זיין אריינגעלאגט

תגובה דורך איש ישר »

גוטע וועטער האט געשריבן: זונטאג אוגוסט 27, 2023 2:29 pm
יא דעיס האב איך
מיין פראבלעם איז אז איך לייג אריין דו אדרעס און עס קימט ארויף דו וועג איך האב אבער נישט דו START באטען עס זאל זיך אנהייבן
לפי ידיעתי קען א לעפטאפ נישט ווערן א GPS
נאר א סמארטפאן און א טעבלעט
גוטע וועטער
שר חמישים ומאתים
תגובות: 327
זיך איינגעשריבן אום: זונטאג יולי 09, 2023 3:46 pm
לאקאציע: איך בין דיין שכן

Re: וואס מען קען אלץ טוהן מיט גאגעל.

  • ציטיר
  • צו לייגן א דאנק דארפט איר זיין אריינגעלאגט

תגובה דורך גוטע וועטער »

אה דעיס איז וואס איך וויל וויסן
גיב דא א דריק צו זעהן און דאנלאדן מיינע ארטיקלן!

download/file.php?id=555492 download/file.php?id=553924 download/file.php?id=569151
גוטע וועטער
שר חמישים ומאתים
תגובות: 327
זיך איינגעשריבן אום: זונטאג יולי 09, 2023 3:46 pm
לאקאציע: איך בין דיין שכן

Re: וואס מען קען אלץ טוהן מיט גאגעל.

  • ציטיר
  • צו לייגן א דאנק דארפט איר זיין אריינגעלאגט

תגובה דורך גוטע וועטער »

און אויב איינע ווייסט אנדערש ביטע מיר לאזן וויסן
גיב דא א דריק צו זעהן און דאנלאדן מיינע ארטיקלן!

download/file.php?id=555492 download/file.php?id=553924 download/file.php?id=569151
שרייב תגובה

צוריק צו “אינטערנעט און אימעיל”