צל עובר האט געשריבן:קען זיין אז ער וויל אויסנוצן די אומפארשטענדליכע שנאה וואס דער היימישער עולם האט קעגן דעבלאזיא פאר זיינע צוועקן.
די שנאה איז גארנישט אזוי אומפארשטענדליך פאר ווער ס'האט אפי' נאר איינמאל געדרייווט אין די סיטי.
אחראי: יאנאש
צל עובר האט געשריבן:קען זיין אז ער וויל אויסנוצן די אומפארשטענדליכע שנאה וואס דער היימישער עולם האט קעגן דעבלאזיא פאר זיינע צוועקן.
אהבת השם האט געשריבן:מיטוואך ביינאכט האט די ניו יארק סיטי עדוקעישאן דעפארטמענט געשיקט א בריוו צו די סטעיט אין וואס זיי געבן א באריכט איבער זייער אויספארשונג אויף די ערליכע מוסדות און ישיבות אין דער סיטי, וואס האט אנגעהאלטן פאר דריי יאר און איז געווען דער רעזולטאט פון העסליכע אנטי-חינוך אקטיוויסטן וואס האבן געזוכט אנצוזייען שאדנס פאר ערליכע אידן. אינעם בריוו, ווערט ארויסגעברענגט אז די קינדער וואס לערנען אין ערליכע מוסדות באקומען אן אינהאלטסרייכן און קוואליטעט-פולע ערציאונג.
דער בריוו לויבט בעיקר שטארק אויס די ארבעט פון די פערל"ס ארגאניזאציע צוצושטעלן פאסיגע ביכער וועלכער ערמעגליכן די קינדער גוט צו לערנען די לימודי חול אין ביכער וואס זענען אויסגעהאלטן פון א אידישן שטאנדפונקט און דורך א ווירקזאמער לערנס-פראגראם, וואס צייגט אז די באשולדיגונגען פון די אנטי-חינוך קלים וריקים זענען לעכערליך. זיי שרייבן אויך אז פערל"ס מומחים האבן געמאכט גאר שטארקע פרעזענטאציעס איבער וואס די ערליכע קינדער לערנען פון די לימודי קודש, טיף טראכטן, רעכענען, מדות טובות, און אנדערע וויכטיגסטע אייגנשאפטן צו קענען מצליח זיין אויך אין מסחר און אלע הינזיכטן פון לעבן.
פון די אנדערע זייט, ווייזט אן די דעפארטמענט, אז די גרופע וועלכע זוכט אונטערצוגראבן דעם חינוך, וועלכע האט געשיקט די קלאגע קעגן די ערליכע מוסדות, מכלומר'שט אין נאמען פון געוועזענע תלמידים, טיטשערס און עלטערן, האבן פאקטיש בלויז געהאט דירעקטע אינפארמאציע איבער 11 פון די אנגעגעבעענע 39 שולעס, און ניין פון די שולעס וואס זיי האבן אויסגערעכנט זענען בכלל נישט קיין שולעס אדער עקזיסטירן זיי שוין מער נישט – אין איינע פון די אדרעסן האבן זיי גאר געטראפן א פלייש–יאטקע אנשטאט א חינוך אנשטאלט. דאס צייגט אז די קלאגע איז געדראפעט זיך אויף גראדע ווענט.
אין א באזארגענדע באהויפטונג, שרייבן די באאמטע אז מ'האט זיי נישט אריינגעלאזט אין 15 פון די אנגעגעבענע ישיבות — העלפט דערפון זענען הויך-שולעס און ישיבות קטנות - און זיי פרעגן די סטעיט ווי אזוי זיך אומצוגיין מיט די מוסדות. אין נאכפאלגנדע סטעיטמענטס, האט מען געהערט פון שטאט-טאטעס אז אויב מ'קאאפערירט נישט וועלן זיי זיך נעמען גאר שטרענג. ביי א פרעסע קאנפערענץ דאנערשטאג צופרי פארנט פון סיטי האל האבן די עסקנים און דער פערל"ס אדוואקאט אפגעשלאגן אז מ'האט נישט אריינגעלאזן די באאמטע אין מוסדות, און האבן ארויסגעהויבן אז דער באריכט איז מערסטנס פאזיטיוו, אנערקענענדיג די פעסטקייט פונעם ערליכן חינוך.
איש האשכולות האט געשריבן:אהבת השם האט געשריבן:מיטוואך ביינאכט האט די ניו יארק סיטי עדוקעישאן דעפארטמענט געשיקט א בריוו צו די סטעיט אין וואס זיי געבן א באריכט איבער זייער אויספארשונג אויף די ערליכע מוסדות און ישיבות אין דער סיטי, וואס האט אנגעהאלטן פאר דריי יאר און איז געווען דער רעזולטאט פון העסליכע אנטי-חינוך אקטיוויסטן וואס האבן געזוכט אנצוזייען שאדנס פאר ערליכע אידן. אינעם בריוו, ווערט ארויסגעברענגט אז די קינדער וואס לערנען אין ערליכע מוסדות באקומען אן אינהאלטסרייכן און קוואליטעט-פולע ערציאונג.
דער בריוו לויבט בעיקר שטארק אויס די ארבעט פון די פערל"ס ארגאניזאציע צוצושטעלן פאסיגע ביכער וועלכער ערמעגליכן די קינדער גוט צו לערנען די לימודי חול אין ביכער וואס זענען אויסגעהאלטן פון א אידישן שטאנדפונקט און דורך א ווירקזאמער לערנס-פראגראם, וואס צייגט אז די באשולדיגונגען פון די אנטי-חינוך קלים וריקים זענען לעכערליך. זיי שרייבן אויך אז פערל"ס מומחים האבן געמאכט גאר שטארקע פרעזענטאציעס איבער וואס די ערליכע קינדער לערנען פון די לימודי קודש, טיף טראכטן, רעכענען, מדות טובות, און אנדערע וויכטיגסטע אייגנשאפטן צו קענען מצליח זיין אויך אין מסחר און אלע הינזיכטן פון לעבן.
פון די אנדערע זייט, ווייזט אן די דעפארטמענט, אז די גרופע וועלכע זוכט אונטערצוגראבן דעם חינוך, וועלכע האט געשיקט די קלאגע קעגן די ערליכע מוסדות, מכלומר'שט אין נאמען פון געוועזענע תלמידים, טיטשערס און עלטערן, האבן פאקטיש בלויז געהאט דירעקטע אינפארמאציע איבער 11 פון די אנגעגעבעענע 39 שולעס, און ניין פון די שולעס וואס זיי האבן אויסגערעכנט זענען בכלל נישט קיין שולעס אדער עקזיסטירן זיי שוין מער נישט – אין איינע פון די אדרעסן האבן זיי גאר געטראפן א פלייש–יאטקע אנשטאט א חינוך אנשטאלט. דאס צייגט אז די קלאגע איז געדראפעט זיך אויף גראדע ווענט.
אין א באזארגענדע באהויפטונג, שרייבן די באאמטע אז מ'האט זיי נישט אריינגעלאזט אין 15 פון די אנגעגעבענע ישיבות — העלפט דערפון זענען הויך-שולעס און ישיבות קטנות - און זיי פרעגן די סטעיט ווי אזוי זיך אומצוגיין מיט די מוסדות. אין נאכפאלגנדע סטעיטמענטס, האט מען געהערט פון שטאט-טאטעס אז אויב מ'קאאפערירט נישט וועלן זיי זיך נעמען גאר שטרענג. ביי א פרעסע קאנפערענץ דאנערשטאג צופרי פארנט פון סיטי האל האבן די עסקנים און דער פערל"ס אדוואקאט אפגעשלאגן אז מ'האט נישט אריינגעלאזן די באאמטע אין מוסדות, און האבן ארויסגעהויבן אז דער באריכט איז מערסטנס פאזיטיוו, אנערקענענדיג די פעסטקייט פונעם ערליכן חינוך.
קרעדיט: דער איד טעגליך
קאץ און מויז האט געשריבן:Gov Cuomo visits satmar rebbe of williamsburg promises not to interfere with yeshiva education
(Credit YWN)
אורח הכבוד האט געשריבן:און א גאסט עדעטאריעל און "דער איד" די וואך פון העסקן ר' משה דוד ניעדערמאן קומט ער ארויס מיט א הארציגען רוף צו תושבי וויליאמסבורג לאור די העצע אקעגען אונזער חינוך פאדערט זיך פון אונז די מינימום השתדלות און ארויסגיין שטימען דינסטאג עשי''ת פאר די באאמטע וואס זענען סימפאטיש צו אונז און סענסעטיוו פאר אונזער רעליגיע, אריינגערעכענט די גאווערנער יר''ה.
בסד האט געשריבן:עפעס נייעס היינט?
עפעס טוט זיך.
NEWS
FOR IMMEDIATE RELEASE November 20, 2018
Media Contact:
JP O’Hare or Jeanne Beattie
(518) 474-1201
http://www.nysed.gov
STATE EDUCATION DEPARTMENT RELEASES UPDATED GUIDANCE AND RESOURCES ON SUBSTANTIAL EQUIVALENCY OF INSTRUCTION
NYSED to Hold Trainings for Public and Nonpublic School Leaders
in December and Continuing Next Year
Guidance Result of Thoughtful Two-Year Process & Stakeholder Feedback
The New York State Education Department today released updated guidance and resources for local school authorities and religious and independent schools regarding the statutory requirement for substantial equivalency of instruction at nonpublic schools to ensure that all students receive the education to which they are entitled. In addition, the Department will begin to hold trainings for both public and nonpublic school leaders on the guidance in December and continuing next year.
“Every child has a fundamental right to receive a quality education,” Board of Regents Chancellor Betty A. Rosa said. “By providing these resources on the substantial equivalency of instruction in nonpublic schools, we are providing public and nonpublic school leaders with a roadmap to conduct these reviews. The process should be a collaborative effort that is a mutually beneficial learning process for leaders of both public and nonpublic schools resulting in appropriate educational opportunities for the children they serve.”
“Our guidance recognizes that parents have a right to choose a nonpublic school for their child,” State Education Department Commissioner MaryEllen Elia said. “We want to ensure that all students receive the education they are entitled to under state Education Law no matter which school they attend. Every review should be carried out in a respectful, mindful and objective manner to give all students the opportunities they deserve to succeed in life.”
Need for Updated Guidance & Stakeholder Engagement
Under state law, local public school officials have the responsibility to ensure that the education received by nonpublic school students is substantially equivalent to that received in district public schools. Substantial equivalency means that a program is comparable in content and educational experience, but it may differ in method of delivery and format.
For decades, the New York State Education Department has provided guidance for public school officials to determine the substantial equivalency of education provided in religious and independent schools. In response to questions from the field, the Department engaged in a consultative process for approximately two years to update the guidance.
The guidance reflects current law, including the April 2018 Legislative amendment to Education Law §3204, and provides guidance and resources to support public school officials and leaders of nonpublic schools in meeting their respective responsibilities related to substantial equivalency requirements. Under the amendment, the Commissioner of Education makes the final determination of whether certain religious and independent schools, as defined in Education Law § 3204 (2), are providing a substantially equivalent education. The Commissioner will do so after an initial review by local school officials or their designees.
NYSED engaged in a deliberative and thoughtful process to update the guidance, consulting with numerous stakeholders, in both the public school and religious and independent school communities and used feedback from those meetings to enhance the guidance document and resources.
The Department recognizes the need for the substantial equivalency review process to be conducted in a flexible and inclusive manner. The guidance establishes five core principles that are essential in the review process – objective, mindful, sensitive, respectful and consistent – to help establish a collaborative process between public and nonpublic schools.
Timeline for Implementation of Guidance
Beginning in December and continuing next year, NYSED will conduct trainings in cooperation with Boards of Cooperative Education Services for public and nonpublic school leaders who will be involved in the review and determination process. In addition, NYSED will post a webinar on its website next month. School districts will begin to conduct substantial equivalency reviews during the 2018-2019 school year and NYSED expects school districts to complete initial reviews for religious and independent schools within their district by December 15, 2021. School districts should revisit schools in their district on a five-year cycle.
If a religious or independent school initially does not appear to offer substantially equivalent instruction, the guidance provides that both public and nonpublic school leaders should work together to develop timelines and benchmarks to achieve substantial equivalency. In addition, nonpublic schools may use existing Title II, Title IV and state academic intervention services funding to provide professional learning opportunities for teachers.
Resources Available
The Department will provide training for both local school authorities and nonpublic school leaders across the state to ensure the new guidance is consistently applied from school to school. School districts may also engage their local BOCES to help fulfill their substantial equivalence review obligations.
The Department developed toolkits for both public and nonpublic school leaders to support and promote consistency in the determination process. The toolkits will help nonpublic school leaders to prepare for an upcoming review and guide local school authorities in a manner that meets the review’s core principles. The toolkits establish the expectations for both public and nonpublic school leaders and includes a rubric with criteria aligned with current law and regulation. The toolkits are available on the Department’s website.
The Department also plans to develop and maintain a list of frequently asked questions to help local school authorities and nonpublic school leaders understand and improve the review and determination process. The guidance and additional resources are available on NYSED’s website.
קאנסילמאן האט געשריבן:ישראל_הלוי האט געשריבן:PEARLS פרעס ריליעס.
כאטש אז איך פארשטיי א גיטען ענגליש, אבער צו מיין וויטאג לא זכיתי להבין די פרעיס רעליס, איך האב נישט פארשטאנען זיין ציל און זיינע נקודות וואס ער וויל ארויסברענגן.
ביטע מסביר זיין.